Za jakość opakowania przesyłki odpowiedniego do jej zawartości odpowiada Nadawca. Nadawca jest obowiązany przesyłkę właściwie opakować, a także oddać ją Kurierowi w stanie umożliwiającym jej prawidłowy przewóz i zapewniający, że nie uszkodzi ona innych przesyłek w czasie przewozu, a także wydanie jej bez ubytku i uszkodzenia.
W szczególności opakowanie powinno: być odpowiednio zamknięte, uniemożliwiające dostęp do zawartości przesyłki osobom niepowołanym, być odpowiednio wytrzymałe stosownie do wagi i zawartości przesyłki, posiadać zabezpieczenia wewnętrzne, uniemożliwiające przemieszczanie się zawartości przesyłki.
Masz pytania?
Napisz lub zadzwoń, chętnie odpowiemy.
biuro@paqnek.pl
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach
08:00 – 16:00.
+48 514 556 706
W przypadku gdy zamówiony w Paqnek.pl kurier firmy Fedex, Inpost, DHL, DPD i innej nie przyjedzie po paczkę we wskazanym terminie zapraszamy do kontaktu z infolinią przewoźnika.
Identyfikatorem paczki dla pracownika infolinii jest numer listu przewozowego - umiejscowiony w okolicach kodu kreskowego na etykiecie.
Kurier Geis przyjeżdża z własną etykietą, przekazując Państwu potwierdzenie odbioru paczki.
Kontakt do firm kurierskich
Infolinia DHL :
42 634 53 45
Infolinia DPD:
22 577 55 55
Infolinia Fedex:
22 211 80 00
Infolinia InPost:
722 444 000